W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
W związku z uruchomieniem nowego Biuletynu Informacji Publicznej Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu informujemy, że ogłoszenia, dla których termin złożenia oferty upływał przed dniem 01.10.2021 r., dostępne są w starym serwisie - SPRAWDŹ
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Sekretariat Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki, Radom, ul. Malczewskiego 29, pok. nr 15 do dnia 31.03.2022.
Stanowisko : ADIUNKT (B-D) WNMiNoZ, KM, patomorfolog
Dokumenty należy przesłać na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu, Radom, ul. B.Chrobrego 27, pok. nr 105 do dnia 07.03.2022 r. O dacie wpływu decyduje data złożenia dokumentów w wyżej wskazanym miejscu.
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Sekretariat Wydziału Ekonomii i Finansów, 26-600 Radom, ul. Chrobrego 31, pok. nr 212 do dnia 25 lutego 2022 r. z dopiskiem: konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Biznesu i Finansów Międzynarodowych. O dacie wpływu decyduje data złożenia dokumentów w wyżej wskazanym miejscu. Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu: 28 lutego 2022 r.
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Sekretariat Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki, Radom, ul. Malczewskiego 29, pok. nr 15 do dnia 24.01.2022. O dacie wpływu decyduje data złożenia dokumentów w wyżej wskazanym miejscu.
Stanowisko : ASYSTENT (D) WNMiNoZ, KM, spec. urologia
Dokumenty należy przesłać na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu, Radom, ul. B.Chrobrego 27, pok. nr 105 do dnia 20.12.2021r. O dacie wpływu decyduje data złożenia dokumentów w wyżej wskazanym miejscu.