W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Radomski
im. Kazimierza Pułaskiego

ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom

tel. +48 48 361 7010

e-mail: rektor@urad.edu.pl

 

Centrala telefoniczna

tel. +48 48 361 7000
tel. +48 48 361 7001

 

Centralny Punkt Informacji

ul. Malczewskiego 29, p. 4,
26-600 Radom,
tel. +48 48 361 8000
e-mail: cpi@urad.edu.pl


Adres skrzynki ePUAP:
/PRad/SkrytkaESP
Adres e-Doręczeń: AE:PL-31066-88993-GWSWT-28
(e-Doręczenia będą realizowane po 1 stycznia 2025 r.)

ADIUNKT (D) WNMiNoZ, KM, spec. otolaryngologia

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru W dniu 28.09.2022 r. miało miejsce posiedzenie Komisji konkursowej powołanej przez Dziekana Wydziału Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu do rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko adiunkta (spec. otolaryngologia) w Katedrze Medycyny.
Termin składnia dokumentów konkursowych minął 26.09.2022 r.
Do konkursu zgłosił się jeden kandydat– dr n. med. Witold Olszański.
Szczegóły
Stanowisko ADIUNKT (D) WNMiNoZ, KM, spec. otolaryngologia
Miejsce pracy WNMiNoZ
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Dokumenty należy przesłać na adres: Uniwersytet Technologiczno – Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu, Radom, ul. B.Chrobrego 27, pok. nr 105 do dnia 26.09.2022 r. O dacie wpływu decyduje data złożenia dokumentów w wyżej wskazanym miejscu
Status rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego